Now Playing Tracks

kartrashianss:

BECAUSE OF GETTING TO 1k FOLLOWERS I AM DOING A GIVEAWAY!!!!!!!

THIS IS MY VERY FIRST NEEDLEPOINT EVER AND I AM VERY PROUD OF IT! YOU DO NOT HAVE TO BE FOLLOWING ME BUT YOU SHOULD BE BECAUSE I HAVE A DAMN GOOD BLOG. LIKES AND REBLOGS COUNT AS THE SAME. ILL PICK AT RANDOM BY JULY 30th!

ILL PUT IT IN A LITTLE PICTURE FRAME SO YOU CAN ENJOY IT. PLEASE LOVE THIS I AM VERY PROUD OF MYSELF!

ALSO IT DOESNT MATTER WHERE YOU LIVE, ILL SHIP ANYWHERE!!

THANKS FOR HELPING ME GET TO 1K I LOVE YOU ALL GOOD LUCK

what I expect from the musical episode

  • Dean:

    where the hell are we

  • Sam:

    I don't know man but it's weird...I'm gonna go check it out

  • Dean:

    ok good 'cause while we're here Im gonna need a drink

  • Sam:

    *leaves Dean alone at bar*

  • Dean:

    *takes a swig of beer*

  • Dean:

  • Dean:

    ...maybe I should try calling Ca-

  • Dean:

    ITS A QUARTER AFTER ONE IM ALL ALONE AND I NEED YOU NOWW

  • Dean:

    what the hell?!- I SAID I WOULDNT CALL BUT IVE- what? no wait- LOST ALL CONTROL AND I NEED YOU NOWWWW- Cas!!-

  • Cas:

    *poofs into room* Dean, what is it?

  • Dean:

    Cas i- WANNA KNOW WHAT LOVE ISS *clamps hand over mouth*

  • Cas:

    ??...Dean-

  • Dean:

    I WANT YOU TO SHOW ME

  • Cas:

    Dean? I don't understand.. *steps closer and reaches out to touch shoulder*

  • Cas:

    what's going on-- *freezes on contact, eyes wide*

  • Dean:

    Cas what's wron-

  • Cas:

    *forcefully grabs Dean's collar and pulls him close*

  • Dean:

    Cas what the-!

  • Cas:

    I GOT CHILLS THEYRE MULTIPLYING

  • Dean:

    -SAM HELP!

Anonymous

Anonymous asked:

Black women, you claim you're going back to wearing your natural and that you're Black and proud yet you spend a fortune on "natural hair products", sometimes more products than you needed before. You do twistouts and braidouts to get curls and use gel to "tame the edges" but you claim to be natural. You spend hours working on changing your hair texture and have coined all these different terms and acronym for the "natural hair movement". It all seems fake to me.

pastrydiorbitch:

luvyourmane:

jajhira:

selfloveperks:

ocarinaoftime:

luvyourmane:

Hmmm

Women with looser textures do this all the time yet they don’t get flack for it nor does anyone say they aren’t wearing their hair natural. I really don’t understand why detangling your hair is such an issue or doing a twist out or whatever. They’re hairstyles. Our hair is still in it’s natural state not altered by permanent chemicals but by heat or manipulation. At the end of the day if I spray my hair with water or get hit by humidity it’ll go back to normal so what’s the problem????

These anons need to take their bullshit somewhere else. Stop being concerned with black women’s hair. These same pieces of shit never give white girls, Asian girls, Latina girls for curling their hair or straightening it (both are forms of styling the hair) when they post shit saying “natural,” but because a black girl also decides to do similar styling she hates yourself? Come and collect your life and go somewhere else. Tired of seeing these.

So what you’re saying is if you go natural you can’t style your hair like everyone one else?

Lol basically

Please stfu and have several seats. You see white woman or even ANY race with straight hair doing different styles on there NATURALLY straight hair but because our hair is curled we can’t style it? Kiss my BLACK AND SEXY ass

To Tumblr, Love Pixel Union